Servicii

Societatea noastră este membră CECCAR , membrii fondatori sunt înscriși în CCF, colaborăm cu și avem susținerea unei echipe de juriști și avocați cu experiență

Contabilitate

Registrul Comerțului

Resurse Umane

Jurdic & Administrativ

SERVICII DE CONTABILITATE FINANCIARĂ

SERVICII DE CONTABILITATE FINANCIARĂ

Contabilitate financiară

Înregistrarea cronologică a pe baza documentelor primare

Întocmirea balanței de verificare lunare, a registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA şi cartea mare

Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale periodice, decont TVA, declarație informativă, declarația 100, declarații salariale, declarații aferente taxelor locale

Rapoarte semestriale si anuale

Întocmirea bilanțului contabil

Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale

Asistență la audit

Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului

Calcularea obligațiilor de plată către Bugetul de Stat (impozitul pe profit, impozitul pe venit, dividende etc.) și întocmirea ordinelor de plată aferente

Contabilitate de gestiune

SERVICII DE CONSULTANȚĂ

SERVICII DE CONSULTANȚĂ

Consultanță contabilă

Evidență contabilă pentru proiecte europene

Consultanță implementare proiect fonduri UE

Certificarea bilanțului contabil

Întocmirea dosarelor de licitații, certificate și scrisori de eligibilitate

Consultanță fiscală

Servicii generale de consultanță fiscală

Asistență si întocmire contestații în diferite litigii cu ANAF, bănci sau parteneri

Obținere cod de TVA

Obținere cod EORI

Înregistrare ca plătitor de accize

Consultanță în afaceri

Alegerea celei mai potrivite forme de organizare pentru afacere

Managementul afacerii

Bugetare și evaluarea investițiilor

Previziuni fiscale și modificări legislative

 

 

Reactivarea la ANAF a unui SRL

Dacă ați primit la sediul social o scrisoare de la ANAF cu titlul: “Decizie de Declarare În Inactivitate, motivele pot fi oricare dintre următoarele (cf. art. 92 din Codul de Procedură Fiscală):

– expirarea valabilității sediului social

– expirarea mandatului tuturor administratorilor

– firma a fost suspendată în mod voluntar la Oficiul Registrului Comerţului (aceasta este cea mai simplă cauză de inactivitate şi nu trebuie corectată, decât dacă se declară reluarea activităţii la ORC)

– nedepunerea unor declaraţii fiscale la ANAF

– neplata unor impozite şi taxe către Bugetul de Stat.

Cum putem afla dacă o firmă a fost declarată inactivă de către ANAF?

Prin accesare acestui link: www.anaf.ro/inactivi/

Efectele imediate ale inactivării sunt următoarele:

– firma nu mai are dreptul să obţină venituri, de la data declarării în inactivitate până la data la care va fi reactivată

– a fost anulat Certificatul de Înregistrare În Scopuri de TVA al firmei (din acel moment nu mai poate fi încasat TVA la mărfurile vândute sau la serviciile prestate)

– se înscriu fapte în cazierul fiscal al administratorilor firmei (din acel moment își pierd statutul  de asociaţi şi/sau administratori într-un SRL)

– în unele cazuri, se aplică sancţiunea popririi pe conturile bancare ale SRL.

Astfel, dacă doriţi să fie începută procedura de reactivare la ANAF şi oricare ar fi cauza acestei sancţiuni, funcţionarii ANAF vor verifica toate aceste cauzele potenţiale de declarare în inactivitate a firmei dvs., înainte de emiterea Deciziei de Reactivare.

SERVICII JURIDICE ȘI de ADMINISTRARE

SERVICII JURIDICE ȘI de ADMINISTRARE

Drept civil

Servicii de consultanță juridică în domeniul civil, servicii de revendicare imobiliară, succesiuni, contravenții, evacuări, recuperări de creanțe, moșteniri, evacuări, executări silite

Drept penal

Asistență juridică, reprezentare în caz de urmărire penală pentru infracțiuni, redactare plângeri, denunțuri, memorii, liberarea provizorie, reabilitări, contestații

Drept administrativ

Consultanță juridică și redactare de cereri și plângeri prealabile de orice fel, reprezentare în fața Sindicatelor și în fața instanțelor

Drept comercial

Servicii de consultanță în recuperare debite – executare silită, obținere autorizații de funcționare, înființare societăți comerciale, dizolvare, lichidare, faliment

Drept societar

Consultanță juridică, contracte comerciale – redactare și atestare, asistare la negocieri de contracte și tranzacții, recuperare debite – executare silită, autorizații

Obținere cetățenie

Consultanță juridică, redactare și depunere documente la autoritățile relevante, traduceri autorizate și legalizări notariale în numele clientului

Drept fiscal

Asistență și reprezentare permanentă în fața Fiscului, a Gărzii Financiare, a Direcției Finanțelor Publice și a Administrației Financiare Locale, consiliere TVA

Drept famililie

Consultanță juridică, redactare și asistență juridică, reprezentare în procese de divorț, partaj, pensie de întreținere, încredințarea copiilor spre creștere și educare

Vize și permise

Viza de lungă ședere pentru angajare în muncă, pentru desfășurarea de activități comerciale, pentru reîntregirea familiei, pentru studii, stabilirea domiciliului în România

Asociații, Fundații, Sindicate

Înființare asociații și fundații, sindicate, federații, obținere reprezentativitate sindicate, modificare acte constitutive, redactare acte adiționale

Biroul de Credite

Ștergerea definitivă din baza Biroului de Credit

Credite bancare rapide

Consultanță gratuită la sediul clientului

 

SERVICII REGISTRUL COMERȚULUI

SERVICII 

REGISTRUL COMERȚULUI

Înființare firmă

Înființare firmă SRL

Înființare SA

Înființare firmă SRL-D

Înființare PFA

Înființare Întreprindere Individuală

Înființare Întreprindere Familială

Găzduire sediu social

Desființare firmă

Dizolvarea societății comerciale

Radierea firmei SRL

Radiere PFA / I.I. / I.F.

Modificare acte

Cesiune părți sociale

Majorarea capitalului social

Reducerea capitalului social

Schimbarea formei juridice

Schimbarea adresei sediului social

Cooptarea unui nou asociat

Retragerea unui asociat din firmă

Înființarea / desființarea punctelor de lucru

Schimbarea administratorului firmei

Suspendarea activității firmei

Reluare activitate societate suspendată

Modificarea obiectului de activitate

Prelungire durată de funcționare a firmei

Prelungire valabilitate sediu social

SERVICII RESURSE UMANE

SERVICII RESURSE UMANE

Resurse Umane

Dosare de personal

Întocmire contracte individuale de muncă

Fișe de post

Adeverințe medic familie sau dovadă de angajare

Acte adiționale

Decizii de încetare, note de lichidare, adeverințe de vechime

Gestionare REVISAL

Calcul salariu

Ștate salarii

Dosar recuperare concedii medicale

Contracte colective de muncă

Regulament de ordine interioară

Asistență în medierea conflictelor de muncă

Reprezentare în caz de control sau litigii de muncă

Relația cu Inspectoratul teritorial de muncă

Depunere declarație 112

Întocmirea și depunerea ștatelor de plată și a declarației unice 112 privind obligațiile de plată ale contribuțiilor sociale și ale impozitului pe venit

Încărcare carduri individuale și comenzi tichete de masă

Consultanță privind organizarea (organigrame, structuri, funcții, etc)

Reorganizarea și restructurarea departamentului financiar-contabil

SERVICII ADMINISTRATIVE

SERVICII ADMINISTRATIVE

Administrativ

Autorizații funcționare, PSI, ISU, Protecția Muncii, Mediu

Întocmire memoriu tehnic, metodologie de lucru pentru obținerea autorizațiilor

Consultanță în și implementare GDPR – soluții privind măsurile privind respectarea GDPR

Audit, Training, analiză DPIA

Marcă înregistrată, brevete de invenție, proprietate intelectuală, OSIM

Servicii de consultanță în achiziții publice atât autorităților publice, cât și operatorilor economici

SSM și Situații de Urgență instruire online / offline

Reprezentare la control

Documentații RSVTI

Verificare și autorizarea personalului și a echipamentelor de muncă

Protecția mediului

Registrul de gestionare a deșeurilor

 

Depunerea declarațiilor pentru ambalaje

Obținerea autorizațiilor de mediu

Măsurători PRAM

Instruirea angajaților în privința pericolelor de electrocutare

Realizăm procedurile de verificare PRAM