Servicii
Societatea noastră este membră CECCAR , membrii fondatori sunt înscriși în CCF, colaborăm cu și avem susținerea unei echipe de juriști și avocați cu experiență
Contabilitate
Registrul Comerțului
Resurse Umane
Jurdic & Administrativ
SERVICII DE CONTABILITATE FINANCIARĂ
SERVICII DE CONTABILITATE FINANCIARĂ
Contabilitate financiară
Înregistrarea cronologică a pe baza documentelor primare
Întocmirea balanței de verificare lunare, a registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA şi cartea mare
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale periodice, decont TVA, declarație informativă, declarația 100, declarații salariale, declarații aferente taxelor locale
Rapoarte semestriale si anuale
Întocmirea bilanțului contabil
Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale
Asistență la audit
Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului
Calcularea obligațiilor de plată către Bugetul de Stat (impozitul pe profit, impozitul pe venit, dividende etc.) și întocmirea ordinelor de plată aferente
Contabilitate de gestiune
SERVICII DE CONSULTANȚĂ
SERVICII DE CONSULTANȚĂ
Consultanță contabilă
Evidență contabilă pentru proiecte europene
Consultanță implementare proiect fonduri UE
Certificarea bilanțului contabil
Întocmirea dosarelor de licitații, certificate și scrisori de eligibilitate
Consultanță fiscală
Servicii generale de consultanță fiscală
Asistență si întocmire contestații în diferite litigii cu ANAF, bănci sau parteneri
Obținere cod de TVA
Obținere cod EORI
Înregistrare ca plătitor de accize
Consultanță în afaceri
Alegerea celei mai potrivite forme de organizare pentru afacere
Managementul afacerii
Bugetare și evaluarea investițiilor
Previziuni fiscale și modificări legislative
Reactivarea la ANAF a unui SRL
Dacă ați primit la sediul social o scrisoare de la ANAF cu titlul: “Decizie de Declarare În Inactivitate”, motivele pot fi oricare dintre următoarele (cf. art. 92 din Codul de Procedură Fiscală):
– expirarea valabilității sediului social
– expirarea mandatului tuturor administratorilor
– firma a fost suspendată în mod voluntar la Oficiul Registrului Comerţului (aceasta este cea mai simplă cauză de inactivitate şi nu trebuie corectată, decât dacă se declară reluarea activităţii la ORC)
– nedepunerea unor declaraţii fiscale la ANAF
– neplata unor impozite şi taxe către Bugetul de Stat.
Cum putem afla dacă o firmă a fost declarată inactivă de către ANAF?
Prin accesare acestui link: www.anaf.ro/inactivi/
Efectele imediate ale inactivării sunt următoarele:
– firma nu mai are dreptul să obţină venituri, de la data declarării în inactivitate până la data la care va fi reactivată
– a fost anulat Certificatul de Înregistrare În Scopuri de TVA al firmei (din acel moment nu mai poate fi încasat TVA la mărfurile vândute sau la serviciile prestate)
– se înscriu fapte în cazierul fiscal al administratorilor firmei (din acel moment își pierd statutul de asociaţi şi/sau administratori într-un SRL)
– în unele cazuri, se aplică sancţiunea popririi pe conturile bancare ale SRL.
Astfel, dacă doriţi să fie începută procedura de reactivare la ANAF şi oricare ar fi cauza acestei sancţiuni, funcţionarii ANAF vor verifica toate aceste cauzele potenţiale de declarare în inactivitate a firmei dvs., înainte de emiterea Deciziei de Reactivare.
SERVICII JURIDICE ȘI de ADMINISTRARE
SERVICII JURIDICE ȘI de ADMINISTRARE
Drept civil
Servicii de consultanță juridică în domeniul civil, servicii de revendicare imobiliară, succesiuni, contravenții, evacuări, recuperări de creanțe, moșteniri, evacuări, executări silite
Drept penal
Asistență juridică, reprezentare în caz de urmărire penală pentru infracțiuni, redactare plângeri, denunțuri, memorii, liberarea provizorie, reabilitări, contestații
Drept administrativ
Consultanță juridică și redactare de cereri și plângeri prealabile de orice fel, reprezentare în fața Sindicatelor și în fața instanțelor
Drept comercial
Servicii de consultanță în recuperare debite – executare silită, obținere autorizații de funcționare, înființare societăți comerciale, dizolvare, lichidare, faliment
Drept societar
Consultanță juridică, contracte comerciale – redactare și atestare, asistare la negocieri de contracte și tranzacții, recuperare debite – executare silită, autorizații
Obținere cetățenie
Consultanță juridică, redactare și depunere documente la autoritățile relevante, traduceri autorizate și legalizări notariale în numele clientului
Drept fiscal
Asistență și reprezentare permanentă în fața Fiscului, a Gărzii Financiare, a Direcției Finanțelor Publice și a Administrației Financiare Locale, consiliere TVA
Drept famililie
Consultanță juridică, redactare și asistență juridică, reprezentare în procese de divorț, partaj, pensie de întreținere, încredințarea copiilor spre creștere și educare
Vize și permise
Viza de lungă ședere pentru angajare în muncă, pentru desfășurarea de activități comerciale, pentru reîntregirea familiei, pentru studii, stabilirea domiciliului în România
Asociații, Fundații, Sindicate
Înființare asociații și fundații, sindicate, federații, obținere reprezentativitate sindicate, modificare acte constitutive, redactare acte adiționale
Biroul de Credite
Ștergerea definitivă din baza Biroului de Credit
Credite bancare rapide
Consultanță gratuită la sediul clientului
SERVICII REGISTRUL COMERȚULUI
SERVICII
REGISTRUL COMERȚULUI
Înființare firmă
Înființare firmă SRL
Înființare SA
Înființare firmă SRL-D
Înființare PFA
Înființare Întreprindere Individuală
Înființare Întreprindere Familială
Găzduire sediu social
Desființare firmă
Dizolvarea societății comerciale
Radierea firmei SRL
Radiere PFA / I.I. / I.F.
Modificare acte
Cesiune părți sociale
Majorarea capitalului social
Reducerea capitalului social
Schimbarea formei juridice
Schimbarea adresei sediului social
Cooptarea unui nou asociat
Retragerea unui asociat din firmă
Înființarea / desființarea punctelor de lucru
Schimbarea administratorului firmei
Suspendarea activității firmei
Reluare activitate societate suspendată
Modificarea obiectului de activitate
Prelungire durată de funcționare a firmei
Prelungire valabilitate sediu social
SERVICII RESURSE UMANE
SERVICII RESURSE UMANE
Resurse Umane
Dosare de personal
Întocmire contracte individuale de muncă
Fișe de post
Adeverințe medic familie sau dovadă de angajare
Acte adiționale
Decizii de încetare, note de lichidare, adeverințe de vechime
Gestionare REVISAL
Calcul salariu
Ștate salarii
Dosar recuperare concedii medicale
Contracte colective de muncă
Regulament de ordine interioară
Asistență în medierea conflictelor de muncă
Reprezentare în caz de control sau litigii de muncă
Relația cu Inspectoratul teritorial de muncă
Depunere declarație 112
Întocmirea și depunerea ștatelor de plată și a declarației unice 112 privind obligațiile de plată ale contribuțiilor sociale și ale impozitului pe venit
Încărcare carduri individuale și comenzi tichete de masă
Consultanță privind organizarea (organigrame, structuri, funcții, etc)
Reorganizarea și restructurarea departamentului financiar-contabil
SERVICII ADMINISTRATIVE
SERVICII ADMINISTRATIVE
Administrativ
Autorizații funcționare, PSI, ISU, Protecția Muncii, Mediu
Întocmire memoriu tehnic, metodologie de lucru pentru obținerea autorizațiilor
Consultanță în și implementare GDPR – soluții privind măsurile privind respectarea GDPR
Audit, Training, analiză DPIA
Marcă înregistrată, brevete de invenție, proprietate intelectuală, OSIM
Servicii de consultanță în achiziții publice atât autorităților publice, cât și operatorilor economici
SSM și Situații de Urgență instruire online / offline
Reprezentare la control
Documentații RSVTI
Verificare și autorizarea personalului și a echipamentelor de muncă
Protecția mediului
Registrul de gestionare a deșeurilor
Depunerea declarațiilor pentru ambalaje
Obținerea autorizațiilor de mediu
Măsurători PRAM
Instruirea angajaților în privința pericolelor de electrocutare
Realizăm procedurile de verificare PRAM