Politica de Confidențialitate

Karma Cont Business Solutions SRL are obligația să administreze în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați. Aceasta este o cerință a Regulamentului General de Protecție a Datelor Personale 679/2016 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Prin intermediul acestei pagini vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu serviciile noastre, inclusiv prin website-ul nostru sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.„

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic Politica de Confidențialitate. Vom afișa de fiecare dată pe website versiunea modificată: De aceea, vă rugăm să verificați periodic conținutul paginii Politica de Confidențialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta?

Karma Cont Business Solutions SRL:

  • Sediul social: Str. Trapezului, Nr. 11, Bloc G35, Sc. C, Et. 1, Apt. 24, Sector 3, București, România
  • Registrul Comerțului: J40/12072/2021
  • CUI: 44584904

În sensul legislației cu privire la protecția datelor, Karma Cont Business Solutions, (denumită în continuare „Karma Cont” sau „noi”) este operator* atunci când prelucrează* datele dvs. cu caracter personal.

Definirea termenilor

  • Operator date– este entitatea responsabilă cu prelucrarea datelor – persoană fizică sau juridică, autoritatea publică, instituția sau organismul care, singur sau împreună cu alții, decide cu privire la scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
  • Date personale sau date cu caracter personal – orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică este considerată a fi identificabilă atunci când poate fi identificată, direct sau indirect, prin asocierea cu cel puțin unul dintre următoarele informații: nume, email, telefon, cod numeric personal, serie de buletin, data nașterii, date despre locație, un identificator online sau unul sau mai multe caracteristici speciale etc.
  • Terț – este o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, instituție sau o altă entitate, alta decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator sau a persoanelor care se află în responsabilitatea nemijlocită a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, în vederea prelucrării datelor cu caracter personal.
  • Prelucrare date– orice proces sau serie de operațiuni efectuate cu sau fără ajutorul procedeelor automatizate, legate de datele cu caracter personal, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, ordonarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, citirea, interogarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, distribuirea sau altă formă de punere la dispoziție, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
  • Consimțământ – reprezintă exprimarea fără echivoc a voinței persoanei vizate, în mod voluntar, sub forma unei declarații în scris sau a selectării unei rubrici speciale în cazul formularelor online, prin care aceasta indică faptul că este de acord cu prelucrarea propriilor date cu caracter personal.

Ce categorii de date cu caracter personal colectăm și prelucrăm?

Prin intermediul website-ului, colectăm date cu caracter personal direct prin următoarele modalități:

1. direct de la Dvs., astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Primim informații de la Dvs. astfel:

  • Când vă creați un cont sau completați formularul de contact direct de pe site-ul nostru și ne transmiteți informații precum nume și prenume, adresă de e-mail și/sau număr de telefon;
  • Solicităm și colectăm date personale precum numele societății pe care o dețineți sau o reprezentați, nume şi prenume, adresă, număr de telefon, adresa de email, datele de facturare, banca și contul sau datele de pe cardul de plată, pentru a ne putea îndeplini obligațiile contractuale.
  • Când lăsați comentarii pe site, colectăm datele solicitate din formularul respectiv, dar și adresa IP și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului. În această situație, nu este obligatorie folosirea numelui real sau complet, iar adresa de email furnizată nu va fi publicată pe site. Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele dvs. de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl utilizați. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici. După aprobarea comentariului, fotografia dvs. de profil este vizibilă pentru public lângă comentariu.

2. din Raportarea traficului înregistrat pe serverele de găzduire a site-ulu:

  • De fiecare dată când accesați un site web, sunt furnizate în mod automat informații ca: adresa IP, ora vizitei, locul de unde ați intrat, dispozitivul folosit, tipul și versiunea browser-ului folosit, sistemul de operare sau platforma folosită. Înregistrăm și stocăm aceste informații pentru o perioadă determinată de timp. În acest sens, utilizăm servicii externe – Google Analytics, Google Search Console – doar în scopul analizei și comunicării șabloanelor tipizate anonime ale utilizatorilor. Nu folosim datele de trafic pentru identificarea persoanelor prin intermediul adreselor IP.

3. prin intermediul cookie-urilor:

  • Cookie-urile sunt fișiere de tip „.txt”, oferite browserului folosit de utilizator de un server web și stocate apoi pe dispozitivului folosit pentru accesarea site-ului. Folosirea cookie-urilor este un standard actual folosit de majoritatea site-urilor.
  • Majoritatea browserelor sunt setate să accepte cookie-uri. Cookie-urile permit salvarea datelor completate într-un formular astfel încât utilizatorul să nu fie nevoit să le introducă de fiecare dată când completează formularul. În cazul în care utilizatorul nu dorește acest lucru, există posibilitatea de a reseta browserul, de a fi notificat sau chiar de a refuza utilizarea cookie-urilor.
  • Website-ul nostru foloseşte cookie-uri în vederea posibilității de a oferi servicii personalizate pentru diferiți utilizatori care ne vizitează pagina.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Nu colectăm și nu prelucram în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării?

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Pentru a putea răspunde pe email sau telefonic la mesajele pe care le-ați transmis către noi.
  • Pentru prestarea serviciilor oferite în beneficiul dvs.
  • Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale în urma încheierii unor contracte între Dvs. ca utilizator și noi ca furnizori de servicii de contabilitate, juridice sau de consiliere;
  • În scopul îmbunătățirii continue a informațiilor şi conținutului de pe pagina noastră web într-un mod cât mai eficient pentru utilizatori. Dacă vă exprimați acordul, veți putea lua parte la unele caracteristici interactive ale serviciilor noastre;
  • La administrarea paginii noastre web şi a operațiunilor interne aferente precum cele de troubleshooting, analiza de date, testare, investigații sau în scop statistic;
  • Pentru păstrarea condițiilor de securitate şi siguranță atunci când navigați pe pagina noastră web.

Vă asigurăm că vom stoca datele tale personale în siguranță pe serverul nostru sau pe platformele de email folosite.

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal?

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma afls.ro. Puteți să solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului. Noi vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, doar în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

În cazul în care datele personale trebuie să fie salvate și procesate pentru a putea îndeplini diverse relații contractuale, datele vor fi păstrate doar pentru perioada de timp necesară pentru a efectua serviciul în legătură cu datele care au fost colectate sau, după caz, atât cât au fost prevăzute în contract.

Comentariile și metadatele aferente sunt păstrate pe o perioadă nedeterminată. Astfel putem recunoaște și aproba automat toate comentariile următoare, fără ca le menține la rând pentru moderare. Indiferent de situație, vom trata aceste date confidențial și le vom utiliza numai conform legislației privind protecția datelor, precum și în scopul pentru care au fost solicitate.

Cui transmitem datele cu caracter personal?

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari:

  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plată/bancare;
  • furnizorilor de servicii IT;

În cazul în care ne revine o obligație legală, sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice relevante.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terți persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

Te asigurăm că nu vindem datele dvs. personale unor terțe părți.

În ce țări transferăm datele cu caracter personal?

În prezent, stocăm și prelucrăm datele cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de Confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație și stocarea este asigurată pe servere securizate, asigurând în același timp redundanța datelor. Cu toate că am implementat aceste măsuri de protecție, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin internet, în general, sau prin intermediul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute și utilizate de către terțe părți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți asupra datelor dvs.?

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal.

  1. Puteți solicita accesul la datele Dvs., corectarea oricăror greșeli sau vă puteți opune la prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal.
  2. Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;
  3. Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care se contestă exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;
  4. Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
  5. Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator de date personale;
  6. Dreptul de retragere a consimțământului – îl puteți retrage oricând în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă;
  7. Dreptul de a depune plângere – puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
  • Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
    • B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, RomâniaTelefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteți contacta la adresa: karmacont1@gmail.com

Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm sa ne transmiteți cererile Dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail de mai sus. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare.

Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele Dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea de acces la informații este nefondată, repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe.  Vă vom informa despre orice onorarii aplicabile înainte de a vă soluționa cererea.

Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum două luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună.

Ne puteți contacta prin transmiterea solicitării Dvs. prin oricare dintre următoarele modalități:

  • prin e-mail la adresa: karmacont1@gmail.com sau
  • prin posta sau curier la adresa: Str. Trapezului, Nr. 11, Bloc G35, Sc. C, Et. 1, Apt. 24, Sector 3, București, România